FOR SALE: Townhouse Bandar Ainsdale, Seremban

Rumah Untuk Dijual Di Seremban.
Townhouse, Bdr Ainsdale.

Detail:
- Unit Fasa Suci
- 2nd floor townhouse
- Vacant, basic new unit
- 3 room 2 bathroom
- Built Up 1038sf
- Freehold Bumi Lot
- Laminate timber flooring
- Private Surau n playground
- Gated & Guarded
- 24 hour security

Kemudahan Berhampiran:
- 10min Palm Mall, Tesco, Aeon & Mydin
- 10min Terminal1 dan pusat bandar
- 10min hospital KPJ dan HTJ
- 5min SK & SMK Seremban
- 5min petrol pam & pusat perniagaan
- 5min KTM komuter Tiroi

Kemudahan Jalan Raya:
- 1km to PLUS Exit Bandar Ainsdale Tol
- 10km to LEKAS Exit Manti Tol
- 20 min to Nilai, Sepang
- 30 min to KLIA dan Putrajaya
- 500 min to Kuala Lumpur

====================
Price: RM280,000 nego
==================== 

CA & CF bagus untuk pelaburan.
Selesa untuk tinggal sendiri.

Deposit 10% 
+ 3.18% Booking 
+ 6.82% sign S&P
Lawyer & Loan diuruskan.

Berminat Call/whatsapp:
Suhaimi | 012-7301650










Comments