FOR SALE - Teres setingkat Taman Jasper Jaya, Seremban

Rumah Untuk Dijual di Seremban
Teres setingkat Taman Jasper Jaya, Seremban

DETAIL
1 Storey intermediate
3 room 2 bathroom
Land Area: 1400sf
Leasehold Bumi Lot

FACILITIES 
- 10min NSK, Tesco, Aeon & Mydin
- 5min to Palm Mall & Terminal 1
- 5min Sek Rendah dan Menengah 
- 5min KPJ Hospital, Seremban Gateway
- 5min pusat bandar Seremban

ACCESSIBILITY
- 2km to PLUS Seremban exit
- 2km to PLUS Bdr Ainsdale exit
- 8km to Seremban - PD highway
- 8km to LEKAS highway 

==================
Price: RM240,000 
==================

CA & CF bagus untuk pelaburan.
Selesa untuk tinggal sendiri.

Deposit 10% 
+ 3.18% Booking 
+ 6.82% sign S&P

Berminat Call/whatsapp:
Suhaimi | 012-7301650

Klik link bawah untuk jual beli rumah
>> www.rescom.my/-mdsuhaimi
>> www.mudah.my/suhaimizohor
>> www.edgeprop.my/agent/63646

>> www.facebook.com/ejensuhaimi





Comments