FOR SALE - Apartment kos rendah College Height

FOR SALE !!
Flat Tmn College Height, 
Sikamat seremban

====================
PRICE : RM 100,000 nego
====================

DETAIL PROPERTY 
------------------------------
- Flat 3rd floor 
- without lift
- Built up : 860 sf
- Freehold bumi lot
- Strata title
- 3 room 2 bathroom

FACILITIES & AMENITIES 
-------------------------------
- 24 hour security
- Parking for residence
- Playground, Surau
- 5min sek men & rendah
- 5min UTC Ampangan
- 7min HTJ Seremban
- 10min pusat bandar 
- 10min Palm Mall

ACCESSIBILITY 
-------------------------
- 10min PLUS highway
- 7min KTM Seremban
- 5min LEKAS highway 

====================
PRICE : RM 100,000 nego
====================

Term & Condition Apply:
DEPOSIT 10%
- 3% for booking
- 7% upon sign SPA

-------------------------------------

* Booking refund if loan reject 
* SPA - Sale & Purchase Agreement
* Can use EPF if applicable
* Loan and lawyer can arrange

Call/whatsapp :
Suhaimi / 012-7301650

Klik link bawah untuk jual beli rumah

>> www.rescom.my/-mdsuhaimi
>> www.mudah.my/suhaimizohor
>> www.edgeprop.my/agent/63646

>> www.facebook.com/ejensuhaimi





Comments